تب تبلیغات و حذف عینک در 10 ثانیه دور از شان و منزلت پزشکی است at Salimpour Site.

Dr. Salimpour Site |سالم‌خبر: رئیس مرکز تحقیقات اپتیک و لنز ایران با انتقاد شدید از تبلیغ سودجویانه و عوامفریبانه عمل لیزیک چشم در بخش زیبایی و آرایشی در یک سایت تبلیغاتی گفت: برخی از مراکز تخصصی چشم پزشکی به جای ارایه خدمات درمانی به ارایه خدمات زیبایی روی آورده‌اند و با تبلیغ اعمال جراحی چشم در

سالم خبر

تب تبلیغات و حذف عینک در 10 ثانیه دور از شان و منزلت پزشکی است

تب تبلیغات و حذف عینک در 10 ثانیه دور از شان و منزلت پزشکی است

سالم‌خبر: رئیس مرکز تحقیقات اپتیک و لنز ایران با انتقاد شدید از تبلیغ سودجویانه و عوامفریبانه عمل لیزیک چشم در بخش زیبایی و آرایشی در یک سایت تبلیغاتی گفت: برخی از مراکز تخصصی چشم پزشکی به جای ارایه خدمات درمانی به ارایه خدمات زیبایی روی آورده‌اند و با تبلیغ اعمال جراحی چشم در سایت های تجاری و فضای مجازی قصد جذب افراد را دارند که این امر سلامت جامعه را به شدت تهدید می کند. دکتر پرویز زرین بخش، جراح و متخصص بیماری های چشم در توضیح بیشتر گفت: با اینکه چندی پیش معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی از ساماندهی تبلیغات خدمات پزشکی در کشور خبر داده بود، ولی همچنان این تبلیغات در فضای مجازی به خصوص در سایت های پربازدید تهدید سلامت مردم ادامه دارد و عجیب‌تر این که این تبلیغات در بخش آرایشگری و