عامل مرگ بیماران دیالیزی ناشی از نبود برندینگ و رقابت در حوزه دارویی کشور است at Salimpour Site.

Dr. Salimpour Site |سالم‌خبر: عضو رسمی شورای عالی داروخانه‌های ایران، گفت: عامل مرگ بیماران دیالیزی ناشی از نبود برندینگ و رقابت در حوزه دارویی کشور است.   علیرضا سالم در گفت‌وگویی از زاویه‌ای دیگر به چرایی مرگ بیماران دیالیزی پرداخته است که در پی می‌آید   - آقای دکتر سالم درباره

سالم خبر

عامل مرگ بیماران دیالیزی ناشی از نبود برندینگ و رقابت در حوزه دارویی کشور است

عامل مرگ بیماران دیالیزی ناشی از نبود برندینگ و رقابت در حوزه دارویی کشور است

سالم‌خبر: عضو رسمی شورای عالی داروخانه‌های ایران، گفت: عامل مرگ بیماران دیالیزی ناشی از نبود برندینگ و رقابت در حوزه دارویی کشور است.   علیرضا سالم در گفت‌وگویی از زاویه‌ای دیگر به چرایی مرگ بیماران دیالیزی پرداخته است که در پی می‌آید   - آقای دکتر سالم درباره وضعیت تولید دارو در شرکت‌های داروسازی ایرانی توضیح دهید و بگویید که آیا دارو‌های با کیفیت در این شرکت‌ها تولید می‌شوند یا خیر؟ اصل ماجرا به این برمی گردد که بحث برندینگ در ایران تقریباً بی معناست و در عمل وجود ندارد. اگر به تعدادی نام یا برند برتر برمی‌خوریم، بیشتر آنها مربوط به حدود ۱۰-۱۵ سال پیش است، زمانی که سیاست‌های قیمت‌گذاری یکنواختی وجود نداشت. اکنون هر ماده اولیه یا دارویی که وارد می‌شود، در کمیسیون قیمت‌گذاری