بازاریابی دارویی در ایران از ریل علمی خارج شده است at Salimpour Site.

Dr. Salimpour Site |سالم‌خبر: با وجود یک حفره نظارتی قهریه؛ نظارت منسجم و موثری بر نظام دارویی و پزشکی وجود ندارد. قوانین حاکم بر حوزه پزشکی و دارو به‌روز نیستند و همین امر یکی از چالش‌های اصلی ماست. محمدرضا زرگرزاده، دبیر اجرایی بیست‌ و دومین همایش انجمن علمی داروسازان در نشست خبری این همایش با

سالم خبر

بازاریابی دارویی در ایران از ریل علمی خارج شده است

بازاریابی دارویی در ایران از ریل علمی خارج شده است

سالم‌خبر: با وجود یک حفره نظارتی قهریه؛ نظارت منسجم و موثری بر نظام دارویی و پزشکی وجود ندارد. قوانین حاکم بر حوزه پزشکی و دارو به‌روز نیستند و همین امر یکی از چالش‌های اصلی ماست. محمدرضا زرگرزاده، دبیر اجرایی بیست‌ و دومین همایش انجمن علمی داروسازان در نشست خبری این همایش با بیان این مطلب افزود: اگر نگاهی به کشورهای پیشرفته بیندازیم، می‌بینیم که آن‌ها دارای ساختارهای نظارتی دقیق و قوانین کاملاً مشخصی هستند؛ به‌طوری‌که بزرگترین کمپانی ثروتمند هم اگر خلافی کند به دادگاه می رود در صورت بروز تخلف، متخلف به دادگاه ارجاع داده می‌شود. اما در کشور ما، در حوزه  پشتیبانی قضایی و همچنین نظام حاکم بر بازاریابی دارویی (مارکتینگ) با مشکلات جدی مواجه هستیم.