برندینگ، حلقه مفقوده گردشگری سلامت در ایران | راه ۶ میلیارد یورویی با یک نشان معتبر at Salimpour Site.

Dr. Salimpour Site |گردشگری سلامت امروز دیگر صرفاً خدمات درمانی به بیماران خارجی نیست؛ بلکه به ابزاری برای نمایش توانمندی ملی، کسب درآمد ارزی و رقابت جهانی تبدیل شده است. معاون درمان وزارت بهداشت با تأکید بر لزوم «برندینگ» در این حوزه، آن را کلید رشد و اعتبار بین‌المللی صنعت توریسم سلامت ایران

سلامت نیوز

برندینگ، حلقه مفقوده گردشگری سلامت در ایران | راه ۶ میلیارد یورویی با یک نشان معتبر

برندینگ، حلقه مفقوده گردشگری سلامت در ایران | راه ۶ میلیارد یورویی با یک نشان معتبر

گردشگری سلامت امروز دیگر صرفاً خدمات درمانی به بیماران خارجی نیست؛ بلکه به ابزاری برای نمایش توانمندی ملی، کسب درآمد ارزی و رقابت جهانی تبدیل شده است. معاون درمان وزارت بهداشت با تأکید بر لزوم «برندینگ» در این حوزه، آن را کلید رشد و اعتبار بین‌المللی صنعت توریسم سلامت ایران دانست.