شیوه‌ی جدید فروش «دو تا بخر یکی جایزه بگیر» مکمل در داروخانه‌ها at Salimpour Site.

Dr. Salimpour Site |سالم‌خبر: شیوه فروش مکمل، ویتامین ها و...، به شیوه جایزه، اخیرا وارد برخی از داروخانه ها شده و بعضا مشاهده می شود از تبلیغات «دو تا بخر، یکی جایزه بگیر»، استفاده می کنند. محصولات سلامت محور و البته دارو، از تبلیغات در سطح داروخانه‌ها منع هستند و هیچ داروخانه‌ای اجازه ندارد برای

سالم خبر

شیوه‌ی جدید فروش «دو تا بخر یکی جایزه بگیر» مکمل در داروخانه‌ها

شیوه‌ی جدید فروش «دو تا بخر یکی جایزه بگیر» مکمل در داروخانه‌ها

سالم‌خبر: شیوه فروش مکمل، ویتامین ها و...، به شیوه جایزه، اخیرا وارد برخی از داروخانه ها شده و بعضا مشاهده می شود از تبلیغات «دو تا بخر، یکی جایزه بگیر»، استفاده می کنند. محصولات سلامت محور و البته دارو، از تبلیغات در سطح داروخانه‌ها منع هستند و هیچ داروخانه‌ای اجازه ندارد برای افزایش فروش خود، از تبلیغات استفاده کند. افزایش تعداد داروخانه‌ها در جوار یکدیگر، به ویژه در مناطق مرکزی شهرهای بزرگ، باعث شده که داروخانه‌ها برای افزایش فروش خود، به تبلیغات شرکت‌ها گرایش پیدا کنند و بعضاً، محصولات آنها را به شیوه «دو تا بخر، یکی جایزه بگیر»، تبلیغ کنند. این در حالی است که داروخانه‌ها اجازه چنین تبلیغاتی را ندارند و نمی‌بایست محصولات یک شرکت خاص را به شیوه‌ای در فروشگاه‌ها و…، کاربرد دارد؛ تبلیغ